2014年12月3日 星期三

【About】


Photo by Promise Cheng at Guang Zhou, China


ABOUT ME

致親愛的朋友,

我是玉盈,自從2009年第一次踏入“背包客”的世界,獨自在北京遊蕩十二天後,我就對“背包旅行”欲罷不能,“出走”列在我每年的清單,探索特色景點和活動是我的最愛。Casa del Wing除了分享個人另類旅遊經驗、觀察心得、美麗照片、私房地圖以外,也希望可以與大家分享我閱讀過的書籍和感想。


我把這網站取名為“Casa del Wing”,casa在西班牙文是家的意思,歡迎來訪!


To my lovely readers,

Hi, I am Wing. I was first step into “backpacking” world in 2009, travelling alone in China for twelve days. Since that time, I am completely addicted to travel. I wish to share my personal travel experience, observation, nice places, beautiful pictures and my secret itinerary with my lovely friends.


I named my blog “Casa del Wing”, casa means home in Spanish and welcome to my home!




WORK WITH US

任何與旅遊相關活動、廣告贊助、邀稿、特色住宿、新行程分享或考察,甚至是說一聲Hi,都歡迎你和我聯絡。期待我們的創意合作!

Any travel-related press conference, activities, sponsorship, resort & Spa review, commissioned writing, or just want to say Hi, welcome and please to contact me!


CONTACT

email:wingnyy@gmail.com
Facebook: Wing Ng

沒有留言:

張貼留言

歡迎交流